Video: Impressions from Augsburg’s Jewish Cemeteries


I will raise my head toward tomorrow

 

 

7 Responses to Video: Impressions from Augsburg’s Jewish Cemeteries

  1. ssssnake says:

    Nach Monaten hab ich die rückwärts laufende Uhr endlich kapiert.

    Klar, die Monate verstreichen und der Verfall schreitet voran.

    Danke für die Erkenntnis, mein Augenmerk war auf das Wachstum, dass den Verfall begünstigt, beschränkt!

    Blöd zu merken, klar.

  2. yehuda says:

    Yes, that’s right. One of them.

  3. Joshua says:

    Godd job! I like the sequenz when the ray of light is fading into the melting snow and water – very poetically put.

    Is it that the Kalonymos-Stone at the end of the video?

  4. ssssnake says:

    Darum kam mir das Haus so bekannt vor. Weil ich DIREKT daneben arbeite und ca. 10 bis 20 Mal die Woche dran vorbeilaufe. *augenroll*

  5. yehuda says:

    Das ist in der Leitershofener Straße, die Du ja kennst. Es handelt sich wohl um ein altes Ulmo-Haus.

  6. ssssnake says:

    P.S. Was ist das für ein Haus bei 00.17?

  7. ssssnake says:

    Nice.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: